Menu
  • Strona główna
  • Moduły programu
    • Zarządzanie projektami
    • Obsługa zadań
    • Sprzedaż i zakupy
    • Oferty i zamówienia
    • Narzędzia i wyposażenie
    • Obsługa floty – pojazdy firmowe
    • Kompetencje i certyfikaty pracowników
    • Urlopy
    • Magazyn
    • Centrum dokumentów
    • Raporty i analityka
  • Cechy programu
    • Zapoznaj się z funkcjami systemu
    • Dodatkowe narzędzia w systemie
    • Obsługa projektów w systemie
    • Widok systemu w standardzie zgodnym z WCAG
    • Integracja i rozbudowa
    • Aplikacja mobilna
  • Cennik
  • Kontakt
  • Blog

Moduły systemu

  • Zarządzanie projektami
  • Obsługa zadań
  • Sprzedaż i zakupy
  • Oferty i zamówienia
  • Narzędzia i wyposażenie
  • Obsługa floty – pojazdy firmowe
  • Kompetencje i certyfikaty pracowników
  • Urlopy
  • Magazyn
  • Centrum dokumentów
  • Raporty i analityka

Cechy systemu

  • Zapoznaj się z funkcjami systemu
  • Obsługa projektów w systemie
  • Dodatkowe narzędzia w systemie
  • Widok systemu w standardzie zgodnym z WCAG
  • Integracja i rozbudowa
  • Aplikacja mobilna

Oferty i zamówienia

webFirma ułatwia prowadzenie firmy także w zakresie obsługi takich procesów jak tworzenie ofert i zamówień. System ewidencjonuje każdy z dokumentów i zapisuje do bazy, dzięki czemu w łatwy sposób możesz prześledzić historię komunikacji z wybranym klientem, przedstawione mu oferty i zamówienia, a także historię ofert i zamówień tworzonych przez wybranego pracownika Twojej firmy.

webFirma umożliwia szybkie tworzenie ofert i zamówień, dzięki wbudowanym szablonom, domyślnym treściom, oraz gotowym kosztorysom. Możliwe jest także skopiowanie już istniejącej oferty i przygotowanie na jej bazie kolejnej, do tego samego lub innego klienta – mechanizm ten znacznie ułatwia i skraca czas, ponieważ wymaga wyłącznie drobnych zmian i korekt w treści oferty, a nie jej ponownej budowy od podstaw.

System pozwala także na wersjonowanie ofert – możliwe jest stworzenie kolejnych wersji (aktualizacji) ofert, dzięki czemu składając do klienta ofertę zaktualizowaną wciąż mamy dostęp do jej wersji pierwotnej.

webFirma umożliwia wysyłkę ofert i zamówień bezpośrednio z systemu. System tworzy prostą wiadomość tekstową, przygotowaną ofertę załącza w formie pliku pdf do wiadomości i całość wysyła w formie e-mail na wybrany adres klienta.

Dzięki takiej konstrukcji systemu nie ma obaw, że pracownik odchodząc z Twojej firmy zabierze ze sobą wiedzę na temat realizowanych zamówień czy wysłanych do klientów ofert. Wszystkie dokumenty zostają w systemie i możliwe jest ich prześledzenie przez dowolnego pracownika, któremu uprawnienia w systemie pozwalają na dostęp do odpowiednich modułów. Wiemy kto z kim korespondował, czy i kiedy wysłał ofertę lub zamówienie. Z webFirmą rotacja kadr jest niestraszna.

O systemie

Dzięki systemowi webFirma, optymalizacja procesów biznesowych staje się łatwiejsza niż kiedykolwiek wcześniej. Korzystające z niego firmy dostrzegły, jakie korzyści niesie za sobą nasze rozwiązanie.

 

Nie tylko zapewniamy doskonałą funkcjonalność, ale także dbamy o łatwość użytkowania. webFirma jest intuicyjna, zrozumiała i prosta w obsłudze, dzięki czemu Twój zespół będzie mógł skupić się na najważniejszym – budowaniu silnych relacji z klientami i zwiększaniu sprzedaży.

 

Nie czekaj! Dołącz do grona zadowolonych klientów i skorzystaj z naszego zaawansowanego systemu webFirma, aby w pełni wykorzystać potencjał Twojego biznesu. Daj swojej firmie konkurencyjną przewagę dzięki naszym innowacyjnym rozwiązaniom informatycznym. Wybierz naszą firmę, a odkryjesz, jak łatwo możesz osiągnąć sukces i zwiększyć swoje zyski. Skontaktuj się z nami już dziś!

Kontakt

LEA24 sp. z o.o.
ul. Chrobrego 95, 87-100 Toruń

+48 56 888 09 90

kontakt@webfirma.com.pl

https://webfirma.com.pl

Copyright © 2025. All rights reserved

 

 

Dziękujemy za wypełnienie formularza.

Nasi specjaliści odezwą się do Ciebie tak szybko jak to będzie możliwe.

×