Menu
  • Strona główna
  • Moduły programu
    • Zarządzanie projektami
    • Obsługa zadań
    • Sprzedaż i zakupy
    • Oferty i zamówienia
    • Narzędzia i wyposażenie
    • Obsługa floty – pojazdy firmowe
    • Kompetencje i certyfikaty pracowników
    • Urlopy
    • Magazyn
    • Centrum dokumentów
    • Raporty i analityka
  • Cechy programu
    • Zapoznaj się z funkcjami systemu
    • Dodatkowe narzędzia w systemie
    • Obsługa projektów w systemie
    • Widok systemu w standardzie zgodnym z WCAG
    • Integracja i rozbudowa
    • Aplikacja mobilna
  • Cennik
  • Kontakt
  • Blog

Moduły systemu

  • Zarządzanie projektami
  • Obsługa zadań
  • Sprzedaż i zakupy
  • Oferty i zamówienia
  • Narzędzia i wyposażenie
  • Obsługa floty – pojazdy firmowe
  • Kompetencje i certyfikaty pracowników
  • Urlopy
  • Magazyn
  • Centrum dokumentów
  • Raporty i analityka

Cechy systemu

  • Zapoznaj się z funkcjami systemu
  • Obsługa projektów w systemie
  • Dodatkowe narzędzia w systemie
  • Widok systemu w standardzie zgodnym z WCAG
  • Integracja i rozbudowa
  • Aplikacja mobilna

Dodatkowe narzędzia w systemie

System naszpikowany jest mechanizmami, które ułatwiają życie użytkownikom i umożliwiają im łatwe i szybkie docieranie do informacji, przechowywanie tych informacji, wykonywanie zadań, a także zestawień, raportów i podsumowań.

Funkcjonalności systemu, które szczególnie cenią sobie użytkownicy:

  • zarządzanie projektami zorientowane na pilnowanie budżetu projektu, 
  • zestawienie symulowanej wartości projektu (ofertowej) łącznie i z podziałem na jej składniki, z kosztami ponoszonymi w ramach postępów realizacji projektu oraz z wystawianymi na bieżąco fakturami,
  • podział kosztów projektu na kategorie: zakupy (dane zaciągane automatycznie z modułu faktur zakupowych), koszty pracownicze (z podziałem na godziny planowe i nadgodziny), koszty dodatkowe (w tym koszty zarządu),
  • możliwość monitorowania stanu posiadania narzędzi i sprzętu (znajdującego się w magazynie oraz wydanego pracownikom),
  • rozbudowane raporty i analizy, w tym raport umożliwiający weryfikację efektywności pracy sprzedawców.

Ponadto wprowadziliśmy szereg dodatkowych funkcji, które usprawniają pracę z systemem, np. 

  • obsługa kaucji gwarancyjnych,
  • możliwość podłączenia skanów oryginałów dokumentów do właściwych rekordów w systemie (np. skanu faktury zakupowej do rekordu tej faktury),
  • obsługa plików powiązanych z różnymi miejscami w systemie (Centrum dokumentów),
  • wysyłka dokumentów, ofert, zleceń i zamówień do klientów bezpośrednio z systemu.
O systemie

Dzięki systemowi webFirma, optymalizacja procesów biznesowych staje się łatwiejsza niż kiedykolwiek wcześniej. Korzystające z niego firmy dostrzegły, jakie korzyści niesie za sobą nasze rozwiązanie.

 

Nie tylko zapewniamy doskonałą funkcjonalność, ale także dbamy o łatwość użytkowania. webFirma jest intuicyjna, zrozumiała i prosta w obsłudze, dzięki czemu Twój zespół będzie mógł skupić się na najważniejszym – budowaniu silnych relacji z klientami i zwiększaniu sprzedaży.

 

Nie czekaj! Dołącz do grona zadowolonych klientów i skorzystaj z naszego zaawansowanego systemu webFirma, aby w pełni wykorzystać potencjał Twojego biznesu. Daj swojej firmie konkurencyjną przewagę dzięki naszym innowacyjnym rozwiązaniom informatycznym. Wybierz naszą firmę, a odkryjesz, jak łatwo możesz osiągnąć sukces i zwiększyć swoje zyski. Skontaktuj się z nami już dziś!

Kontakt

LEA24 sp. z o.o.
ul. Chrobrego 95, 87-100 Toruń

+48 56 888 09 90

kontakt@webfirma.com.pl

https://webfirma.com.pl

Copyright © 2025. All rights reserved

 

 

Dziękujemy za wypełnienie formularza.

Nasi specjaliści odezwą się do Ciebie tak szybko jak to będzie możliwe.

×