System oferuje szereg mechanizmów, które pozwolą w efektywny sposób obsługiwać małe lub średnie przedsiębiorstwo. Podzielony jest na moduły, z których każdy realizuje inny zakres funkcji. Obecnie dostępne są moduły:
- kontrahenci
- zakupy,
- sprzedaż,
- projekty,
- zadania,
- oferty,
- zamówienia,
- obsługa magazynu materiałów,
- gospodarka narzędziami,
- zarządzanie flotą pojazdów,
- obsługa kompetencji pracowników,
- zarządzanie urlopami.
Dostępny jest także moduł umożliwiający rozbudowaną analitykę – zarówno przez pryzmat poszczególnych projektów, współpracy z klientami, a także całej firmy. Wszystko w formie tabel z danymi oraz wykresów.
Każdy z modułów jest niezależny, ale dane tworzone przez każdy z nich – dostępne są w innych modułach, w zakresie, który jest niezbędny do ich funkcjonowania.
W skład systemu wchodzi także zintegrowana z całością aplikacja mobilna – dzięki niej pracownicy mogą na bieżąco śledzić przypisane im zadania i odnotowywać ich realizację, mają dostęp do projektów oraz ich kluczowych danych, mogą też dokonywać wpisów na temat zdarzeń związanych z pojazdami (tankowanie, usługi serwisowe i wiele innych). Mają też dostęp do informacji na temat posiadanych przez siebie narzędzi.
Zapraszamy do zapoznania się z innymi materiałami prezentującymi bliżej nasz system.