Menu
  • Strona główna
  • Moduły programu
    • Zarządzanie projektami
    • Obsługa zadań
    • Sprzedaż i zakupy
    • Oferty i zamówienia
    • Narzędzia i wyposażenie
    • Obsługa floty – pojazdy firmowe
    • Kompetencje i certyfikaty pracowników
    • Urlopy
    • Magazyn
    • Centrum dokumentów
    • Raporty i analityka
  • Cechy programu
    • Zapoznaj się z funkcjami systemu
    • Dodatkowe narzędzia w systemie
    • Obsługa projektów w systemie
    • Widok systemu w standardzie zgodnym z WCAG
    • Integracja i rozbudowa
    • Aplikacja mobilna
  • Cennik
  • Kontakt
  • Blog

Moduły systemu

  • Zarządzanie projektami
  • Obsługa zadań
  • Sprzedaż i zakupy
  • Oferty i zamówienia
  • Narzędzia i wyposażenie
  • Obsługa floty – pojazdy firmowe
  • Kompetencje i certyfikaty pracowników
  • Urlopy
  • Magazyn
  • Centrum dokumentów
  • Raporty i analityka

Cechy systemu

  • Zapoznaj się z funkcjami systemu
  • Obsługa projektów w systemie
  • Dodatkowe narzędzia w systemie
  • Widok systemu w standardzie zgodnym z WCAG
  • Integracja i rozbudowa
  • Aplikacja mobilna

Sprzedaż i zakupy

webFirma pozwala na prowadzenie ewidencji sprzedaży (faktury sprzedaży) oraz zakupów (faktury zakupowe). Każda faktura wprowadzona do systemu ma możliwość jej powiązania z wybranymi projektami i przypięcia do nich odpowiednich kwot (kosztu lub sprzedaży). Dzięki temu możliwe jest bieżące monitorowanie poziomu rentowności każdego z projektów.

Dodatkowo, możliwe jest także wiązanie każdej z faktur z pracownikami. Pozwala to na prowadzenie ewidencji kosztów generowanych przez danego pracownika (np. handlowca), oraz sprzedaży, która została zainicjowana dzięki jego pracy. W module raportów i analiz, dzięki rzetelnemu prowadzeniu tej ewidencji, jesteśmy w stanie w prosty sposób uzyskać rozbudowany raport wskazujący realną efektywność sprzedażową pracownika w perspektywie krótko- i długoterminowej.

Moduł faktur zakupowych umożliwia także podpięcie do każdej z faktur pliku zawierającego skan oryginalnego dokumentu. Pozwala to na łatwe i szybkie docieranie do źródłowych dokumentów w sytuacjach, które tego wymagają.

W każdym z modułów (sprzedaży i zakupów) istnieje możliwość odnotowania całkowitego lub częściowego rozliczenia (opłacenia) faktury. Regularna aktualizacja tych informacji ułatwia prowadzenie działań windykacyjnych, jak również zabezpiecza przed ryzykiem zagubienia i nieopłacenia faktury od dostawcy. Pozwala także zarządzać w sposób efektywny przepływami pieniężnymi w firmie (tzw. cashflow) i ułatwia pilnowanie bieżącej płynności finansowej przedsiębiorstwa.

O systemie

Dzięki systemowi webFirma, optymalizacja procesów biznesowych staje się łatwiejsza niż kiedykolwiek wcześniej. Korzystające z niego firmy dostrzegły, jakie korzyści niesie za sobą nasze rozwiązanie.

 

Nie tylko zapewniamy doskonałą funkcjonalność, ale także dbamy o łatwość użytkowania. webFirma jest intuicyjna, zrozumiała i prosta w obsłudze, dzięki czemu Twój zespół będzie mógł skupić się na najważniejszym – budowaniu silnych relacji z klientami i zwiększaniu sprzedaży.

 

Nie czekaj! Dołącz do grona zadowolonych klientów i skorzystaj z naszego zaawansowanego systemu webFirma, aby w pełni wykorzystać potencjał Twojego biznesu. Daj swojej firmie konkurencyjną przewagę dzięki naszym innowacyjnym rozwiązaniom informatycznym. Wybierz naszą firmę, a odkryjesz, jak łatwo możesz osiągnąć sukces i zwiększyć swoje zyski. Skontaktuj się z nami już dziś!

Kontakt

LEA24 sp. z o.o.
ul. Chrobrego 95, 87-100 Toruń

+48 56 888 09 90

kontakt@webfirma.com.pl

https://webfirma.com.pl

Copyright © 2025. All rights reserved

 

 

Dziękujemy za wypełnienie formularza.

Nasi specjaliści odezwą się do Ciebie tak szybko jak to będzie możliwe.

×